Skolestart for kommende 0. klasser 2023-2024

Den digitale skoleindskrivning åbner den 8. november 2022.

Du skal i perioden 8. til 28. november 2022 registrerer et skolevalg for dit barn via følgende link: https://www.kk.dk/skoleindskrivning

Det gælder både opskrivning til:

• Distriktskolen
  • Privatskole
  • Specialskole
  • Ønske om anden skole
  • Hvis man flytter fra distriktet (Giv efterfølgende give besked til distriktskolen)
  • Skoleudsættelse
    • Barnets institution og forældrene skal i fællesskab beslutte om en skoleudsættelse er relevant for barnet. Herefter udfyldes en blanket til udsat skolestart som afleveres på en af de tre skoler i distriktet.

Det er vigtigt at alle forældre med børn til kommende skolestart registrerer et skolevalg. Skolerne i distriktet kontakter de familier som ikke har foretaget et valg for undervisning, så snart den digitale indskrivningsperiode er overstået. Det er derfor vigtigt at foretage et valg.